Міськрада Краматорська відкриває постійну "гарячу лінію": 5-32-31

З метою удосконалення системи інформування територіальної громади про діяльність органів місцевого самоврядування, а також для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян, міська рада впроваджує міський телефон «гарячої лінії» 5-32-31.

Всі дзвінки від громадян прийматимуться у виконкомі міської ради та щоденно будуть надаватися міському голові.

Міський телефон «гарячої лінії» 5-32-31 працюватиме у будні дні з 8.00 до 12.00, починаючи з 22 березня 2012 року.

Під час звернення на міський телефон «гарячої лінії» 5-32-31 необхідно повідомити прізвище, ім'я, по-батькові, адресу проживання, контактний телефон та чітко викласти суть порушеного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо).

Зареєстровані звернення розглядатимуться у відповідних підприємствах, організаціях, установах, незалежно від форм власності, де викладені факти будуть перевірятися, у разі необхідності прийматимуться відповідні рішення та надаватимуться відповіді заявникам. Анонімні звернення не розглядатимуться.

Виконком міської ради контролюватиме хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснюватиме зворотній зв'язок з громадянами. Реагування на звернення відбуватиметься протягом 5 днів, а у разі необхідності - протягом 15 днів після їх надходження.

Заявник матиме можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно буде зателефонувати на телефон «гарячої лінії» 5-32-31. Відповідь на звернення заявник отримає у письмовому вигляді. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнить заявника, він матиме можливість повторно зателефонувати до виконкому міської ради.

Фахівці виконкому міської ради завжди з розумінням та увагою поставляться до усіх, хто зателефонує на телефон «гарячої лінії» 5-32-31, і зроблять все можливе для того, щоб їх проблеми було вирішено.

Відділ по роботі зі зверненнями громадян

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.