Краматорський водоканал повідомляє про запуск call-центру при відділі абонентського обслуговування

З 11 грудня 2023 року з метою покращення та оптимізації процесу обслуговування споживачів на підприємстві працюватиме додаткова лінія для зв’язку зі споживачами.

Про це повідомляє Відділ інформаційної політики міськради.

Номер телефону: 050-160-89-07.

 Працюватиме лінія з 08:00 до 16:00 без вихідних.

Зателефонувавши за вказаним номером ви можете:

- подати показники лічильника;
- уточнити інформацію щодо нарахувань чи боргів;
- отримати інформацію щодо гоcповірки приладу обліку та з’ясувати інші питання.

КВП “Краматорський водоканал” завжди радий вам допомогти, зателефонуйте та відчуйте переваги:

- скорочений термін очікування відповіді оператора;

- надання вичерпної відповіді на питання;

- не треба йти на підприємство та стояти в черзі.

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.