Криворізькі інженери налагодили виробництво багі для ЗСУ

Техніка проєкту “Сoolon Motors” вже працює на фронті.

Криворізька креативна команда інженерів-розробників створює мобільні автівки (багі) для військових.

bagi2

Розробники унікальних вантажних електрокарів у мирному житті наразі занурені у виробництво багі для армії України, передає "Мілітарний".

bagi3

Техніка проєкту “Сoolon Motors”, засновника Віталія Бризгалового, вже працює на фронті.

Віталій – інженер-розробник. 4 роки його команда займалася підготовкою до серійного виробництва великих вантажних електроавтівок.

Через війну проєкт довелось поставити на паузу. Та команда фахівців, маючи багаторічний досвід у розробці автомобілів, вирішила працювати в іншому напрямку.

«Звернулись хлопці, сказали, що потрібні саме незвичні автівки, потрібні багі, які можуть рухатися бездоріжжям, полем», – розповідає засновник проєкту.

Волонтери дуже швидко знайшли в Кривому Розі зразок, який можна було взяти за основу.

bagi4 1

Це була спортивна автівка багі, яку волонтери адаптували до потреб військових.

Інженери команди спростили модель та почали виробництво.

«Зробили першу, другу, третю – віддали хлопцям, їм дуже сподобалось. І пішов запит такий на масштабування», – поділився засновник проєкту “Сoolon Motors”.

bagi4

За три місяці напруженої роботи команда виготовила 13 бойових машин. 4 з них відправили в найгарячіші точки сходу.

Віталій Бризгалов каже, нині попит на такий транспорт значно вищий, ніж пропозиція:

«Є багато пікапів, автівок військового призначення, але саме багі дозволяють виконувати роботу дуже швидко і забезпечують несподівану появу наших Збройних сил в тих місцях, де їх ніхто не чекає».

bagi5

Волонтери розповідають, що нині потреба у сотнях автівок тільки на один напрямок, тому вони намагаються розповсюджувати креслення їх багі для інших команд, які готові долучитися до цієї роботи.

Над створенням автомобіля працює команда з 14 професіоналів і небайдужих.

«Ми беремо матеріали на металобазі, робимо з них деталі, зварюємо докупи, складаємо, потім ще раз фарбуємо, потім випробовуємо. Якщо раніше ми могли виїхати на полігон, покататись, подивитись, то зараз такої можливості немає – проїхались трошки і, маючи вже досвід, бачимо, що все нормально, і тоді машину одразу забирають», – ділиться Віталій Бризгалов.

Фінансують проєкт його ініціатор, охочі криворіжці та різноманітні фонди – і місцеві, і всеукраїнські.

Оставить комментарий

Защитный код Обновить

Please publish modules in offcanvas position.