Розробники показали півгодини з S.T.A.L.K.E.R. 2

Гра, яку переносили шість разів (у тому числі через російське вторгнення в Україну), має вийти у листопаді.

Українська студія GSC Game World показала гру S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Півгодинна трансляція відбулася на офіційному Twitch-каналі Xbox.

На стримі (він йшов українською мовою з англійськими субтитрами) розробники розповіли, як влаштований світ гри, продемонстрували битви з мутантами та показали, як створювалися сюжетні сцени.

На початку стриму розробники заявили, що S.T.A.L.K.E.R. 2 важко порівнювати з іншими іграми. У грі буде величезний відкритий безшовний світ, що складається з 20 регіонів. Кожен із них зі своїми особливостями — унікальною архітектурою, мешканцями, аномаліями та природою.

У більшості локацій є реальні прототипи. Як і в попередніх іграх серії, це ділянки Чорнобильської зони відчуження, причому деякі з них будуть відтворені в грі з максимальною точністю. При цьому розробники стверджують, що за одне проходження побачити весь контент не вийде, а історія та доступні завдання змінюватимуться залежно від виборів, зроблених гравцем.

Основну частину презентації присвятили проходженню одного із квестів на локації «Болота». Вона, як і деякі інші частини Зони, була доступна в оригінальній трилогії, але розробники відкрили частини локації, в які в попередніх іграх потрапити було неможливо. Наприклад, в одному з епізодів гравцю потрібно вистрілити в дошку через тріщину у стіні, щоб відкрити раніше недоступний прохід.

У наведеному квесті головний герой, сталкер на ім'я Скіф, повинен відключити спеціальні прилади, щоб отримати доступ до бази угруповання «Чисте небо». У ході проходження він зустрічає кількох мутантів, у тому числі сліпих псів, тушканів, зомбі та псевдособак (вони нападають разом із кількома фантомами). Ще доводиться боротися з котом-баюном, який живе у церкві. Цей мутант імітує крики про допомогу, заманюючи сталкерів у свою пастку.

Загалом у грі буде 35 видів зброї (раніше розробники згадували «понад 30 видів»), кожне з яких можна буде модифікувати. За словами співробітників студії, це вносить додаткову різноманітність у гру. Одна і та сама зброя може відчуватися гравцем по-різному, залежно від встановлених модифікацій.

Минулого року деякі журналісти, які познайомились із демо-версією на виставці Gamescom, відзначали високу складність гри. Навіть у звичайній перестрілці легко загинути, оскільки деякі дії (наприклад лікування) вимагають багато часу. На стрим розробники підтвердили, що намагалися зробити S.T.A.L.K.E.R. 2 досить складним, щоб гравець отримував більше задоволення після проходження складних епізодів.

Наприкінці презентації розробники продемонстрували процес створення кат-сцен та розповіли, що у S.T.A.L.K.E.R. 2 буде близько трьох годин сюжетних епізодів.

Джерело: "Медуза"

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.