Міськрада Краматорська відкриває постійну "гарячу лінію": 5-32-31

З метою удосконалення системи інформування територіальної громади про діяльність органів місцевого самоврядування, а також для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян, міська рада впроваджує міський телефон «гарячої лінії» 5-32-31.

Всі дзвінки від громадян прийматимуться у виконкомі міської ради та щоденно будуть надаватися міському голові.

Міський телефон «гарячої лінії» 5-32-31 працюватиме у будні дні з 8.00 до 12.00, починаючи з 22 березня 2012 року.

Під час звернення на міський телефон «гарячої лінії» 5-32-31 необхідно повідомити прізвище, ім'я, по-батькові, адресу проживання, контактний телефон та чітко викласти суть порушеного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо).

Зареєстровані звернення розглядатимуться у відповідних підприємствах, організаціях, установах, незалежно від форм власності, де викладені факти будуть перевірятися, у разі необхідності прийматимуться відповідні рішення та надаватимуться відповіді заявникам. Анонімні звернення не розглядатимуться.

Виконком міської ради контролюватиме хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснюватиме зворотній зв'язок з громадянами. Реагування на звернення відбуватиметься протягом 5 днів, а у разі необхідності - протягом 15 днів після їх надходження.

Заявник матиме можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно буде зателефонувати на телефон «гарячої лінії» 5-32-31. Відповідь на звернення заявник отримає у письмовому вигляді. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнить заявника, він матиме можливість повторно зателефонувати до виконкому міської ради.

Фахівці виконкому міської ради завжди з розумінням та увагою поставляться до усіх, хто зателефонує на телефон «гарячої лінії» 5-32-31, і зроблять все можливе для того, щоб їх проблеми було вирішено.

Відділ по роботі зі зверненнями громадян

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Вода

Please publish modules in offcanvas position.