Водоканал Краматорська запускає чат-бот у Viber

Він потрібен для налагодження ефективного зворотного зв'язку зі споживачами послуг.

Як повівдомляє адміністрація водоканалу Краматорська, підприємство запускає новий канал зв’язку зі споживачами - чат-бот у Viber.

"Основною метою створення Viber-каналу є постійне прагнення до вдосконалення нашої роботи, а також налагодження ефективного зворотного зв'язку зі споживачами наших послуг, - йдеться у повідомленні. - Пропонуємо Вам скористатися новим каналом зв’язку у трендовому меседжері Viber, у якому буде вся необхідна інформація для співпраці з підприємством (передача показників, інформація по особовому рахунку та інше)".

Протестувати пробну версію Ви зможете виконавши наступні дії:

  1. 1. Відсканувати QR код 

  1.    2. В пошукуViber набрати viber://pa?chatURI=kramvoda
  2.    3. Натиснути / start

Для реєстрації необхідно внести:

  1. Особовий рахунок;
  2. Прізвище;
  3. Контрольна цифра (остання цифра особового рахунку).

Інформацію треба внести в одному рядку зазначеному порядку розподіляючи її крапкою з комою (;).

Наприклад:

________________

98889;Головко;9

________________

Будьте уважні при введенні даних. Помилка призведе до відмови в реєстрації.

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.