Він потрібен для налагодження ефективного зворотного зв'язку зі споживачами послуг.
Як повівдомляє адміністрація водоканалу Краматорська, підприємство запускає новий канал зв’язку зі споживачами - чат-бот у Viber.
"Основною метою створення Viber-каналу є постійне прагнення до вдосконалення нашої роботи, а також налагодження ефективного зворотного зв'язку зі споживачами наших послуг, - йдеться у повідомленні. - Пропонуємо Вам скористатися новим каналом зв’язку у трендовому меседжері Viber, у якому буде вся необхідна інформація для співпраці з підприємством (передача показників, інформація по особовому рахунку та інше)".
Протестувати пробну версію Ви зможете виконавши наступні дії:
- 1. Відсканувати QR код
- 2. В пошукуViber набрати viber://pa?chatURI=kramvoda
- 3. Натиснути / start
Для реєстрації необхідно внести:
- Особовий рахунок;
- Прізвище;
- Контрольна цифра (остання цифра особового рахунку).
Інформацію треба внести в одному рядку зазначеному порядку розподіляючи її крапкою з комою (;).
Наприклад:
________________
98889;Головко;9
________________
Будьте уважні при введенні даних. Помилка призведе до відмови в реєстрації.