Аериканська компанія Northrop Grumman опублікувала дату публічної презентації своєї новітньої розробки – сучасного "стелс"-бомбардувальника наступного покоління B-21.
Наразі відомо, що презентація відбудеться 2 грудня цього року – вона буде проходити на заводі компанії в Палмдейлі, штат Каліфорнія.
Ця подія стане першою публічною презентацією нового бомбардувальника Повітряних сил США відтоді, коли Northrop Grumman 22 листопада 1988 року на тому ж заводі у Палмдейлі презентувала свій стелс-бомбардувальник B-2 Spirit.
У Northrop Grumman позиціюють свій B-21 Raider як "далекобійний живучий бомбардувальник, який здатний нести як звичайні, так і ядерні боєприпаси і має слугувати підтримці національній безпеці та безпеці союзників і партнерів США".
Проект створення нового стратегічного бомбардувальника у США розпочали обговорювати ще на початку 2000-х років, однак лише у 2015 році компанію Northrop Grumman обрали як розробника бомбардувальника шостого покоління.
На початку 2022 року стало відомо, що у виробництві знаходиться одразу шість нових бомбардувальників, перший політ B-21 Raider має відбутися у 2023 році.
Крім того, у США активно тестують систему, що дозволить зробити навіть застарілі гелікоптери безпілотними
Армія США нещодавно провела випробування безпілотного гелікоптера Sikorsky Black Hawk – він протягом години перебував у повітрі без пілотів у кабіні чи прямого управління людиною – гелікоптером керував "комп’ютерний мозок", розповідають у виданні The War Zone.
Випробування пройшли у рамках експериментальної програми Project Convergence – в Армії США тестували, як нові системи допоможуть зокрема автономно поповнювати запаси військ у будь-який час та за будь-яких погодних умов.
Під час випробувань тестувалася система автоматизації роботи льотного екіпажу під назвою ALIAS, яка дозволяє керувати гелікоптером без участі людини.
Вона передусім призначена для того, щоб допомагати екіпажам виконувати складні задачі – фактично, це "цифровий" другий пілот, однак автономне управління може бути як обмежено, так і розширено аж до повноцінного керування гелікоптером.
У майбутньому такою системою можна буде модернізувати будь-які застарілі гелікоптери, щоб використовувати їх як безпілотники.
"Sikorsky і DARPA керували гелікоптером Black Hawk без екіпажу, щоб продемонструвати, як діючий та майбутній парк пілотованих гелікоптерів армії США може також автономно поповнювати запаси передових сил", – прокоментували випробування у Sikorsky.
За матеріалами DEFENSE EXPRESS