Розбірка реактивного Shahed-238: двигун з Чехії, навігація з Канади

Shahed-238 зібраний із західних комплектуючих, включно із головним компонентом - малогабаритним реактивним двигуном.

Сили оборони України все ж таки "приземлили" реактивний Shahed-238 іранського виробництва, який РФ застосувала під час однієї з нещодавніх атак у січні цього року.

У розпорядженні Defense Express опинився звіт щодо "розбірки" цього дрона, який вказує на те, що попри санкції, Іран все одно має налагоджений доступ до цілого ряду компонентів західного виробництва. Й почати цілком можливо з основної особливості самого Shahed-238 - реактивного двигуна.

002

Двигун Shahed-238, ідентифікований, як PBS TJ150

Турбореактивний двигун був визначений, як типу TJ150 від чеської компанії PBS Velká Bíteš, який має максимальну тягу у 1500 Н при вазі у 18,9 кг, діаметрі 272 мм та довжиною 518 мм.

003

PBS TJ150

Цей двигун й забезпечує швидкість Shahed-238 близько 520 км/год на маршевій ділянці польоту, яка була зафіксована під час радіолокаційного спостереження цього дрону.

За навігацію Shahed-238 відповідає традиційна для цих літако-снарядів система з супутникової та інерціальної систем. Для прийняття сигналів супутникової навігації використовується блок з чотирьох антен TW1721 від канадської компанії Tallysman.

004

TW1721 від канадської компанії Tallysman на Shahed-238

Обробка сигналів супутникової навігації реалізована на мікросхемах AD9361BBCZ від Analog Devices, мікроконтролера MIMXRT1052 від NXP USA Inc та мікросхемі N63A0QI від Intel, всі США.

005

Блок інерціальної навігації також побудований на західній електроніці з використанням мікросхем мікроконтролера STM32F405 виробництва фірми STMicroelectronics (Швейцарія) та модуля інерціальних вимірів iSensor ADIS16480 від Analog Devices (США).

006

Модуль керування та управління польотом Shahed-238 побудований навколо мікропроцесора TMS320 F28335PGFA від Texas Instruments (США).

007

Таким чином, іранський Shahed-238 зібраний з іноземних комплектуючих, які доступні на цивільному ринку. Водночас шалях потрапляння до Тегерану таких речей, як мініатюрні реактивні двигуни з Чехії доволі цікавий для дослідження. Бо якраз його цілком можливо унеможливити.

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.