"Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів", - запевняють залізничники.
На українській залізниці починається поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. Про це повідомляє «Укрзалізниця» у Facebook.
У рамках «пілоту» на перших двох поїздах тестуємо наступне:
▪️мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів — ці вагони мають виглядати зразково;
▪️замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;
▪️встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
▪️забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
▪️додали дозатори паперових рушників.
Також, у рамках "пілоту" «Укрзалізниця»запропонує пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
За інформацією залізничного відомства, «пілотні» вагони будуть у поїздах: №75/76 Кривий Ріг - Київ «Потяг до перемоги» (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя - Львів).
"Нам дуже важливо почути зворотний зв'язок з приводу оновлень, тож у цих вагонах обов'язково розміщені QR-коди для ваших відгуків", - закликали пасажирів "УЗ".