Nissan Qashqai з пробігом: чого чекати та боятися

Nissan Qashqai — автомобіль, вельми популярний в Україні, і має стабільний високий попит на вторинному ринку. Однак кожен старий автомобіль, навіть дуже поважного виробника, це трохи кіт у мішку.

Невідомо, яким чином з ним поводився колишній власник, чи добре доглядав та ремонтував. Запчастини для кашкая у великому асортименті і на будь-яку кишеню можна знайти тут: https://avto.pro/catalog/nissan/qashqai. Але наскільки часто доведеться їх купляти і змінювати, залежить не тільки від везіння, але і від того, який саме автомобіль ви оберете.

Бензин чи дизель: який мотор краще?

На вторинці часто зустрічається Qashqai другого покоління, що отримав модернізований атмосферник 2.0 з безпосереднім впорскуванням, змінними фазами газорозподілу на впуску і випуску. Потужність цього мотору виробники підняли до 144 л. У лінійці є також бензиновий турбомотор 1.2 (115 л.с.) та турбодизель 1.6 (130 л.с.). Всі ці агрегати заточені на економічність, на всіх використаний ланцюговий привід ГРМ, розрахований на весь термін служби двигуна. За весь час, що автомобілі представлені на ринку, серйозні прорахунки та недоліки не виявлено, тож вибір залежатиме тільки від ваших вподобань. Але слід відзначити, що у 2-літрового двигуна склалася репутація більш довговічного.

Варіатор чи механіка: що по коробці?

Для дизельної та повнопривідної версій альтернативи немає – лише варіатор. На передньопривідні машини ставлять 6-ступінчасту механіку або варіатор. Усі варіатори не люблять активної та швидкої їзди. Ремонт їх недешевий, а часом неможливий. Серед власників Qashqai чи не найбільша кількість скарг саме на передчасне зношування варіаторів. А ось механічна коробка загалом безпроблемна і ходить довго.

Бензин чи дизель: який мотор краще?

На вторинці часто зустрічається Qashqai другого покоління, що отримав модернізований атмосферник 2.0 з безпосереднім впорскуванням, змінними фазами газорозподілу на впуску і випуску. Потужність цього мотору виробники підняли до 144 л. У лінійці є також бензиновий турбомотор 1.2 (115 л.с.) та турбодизель 1.6 (130 л.с.). Всі ці агрегати заточені на економічність, на всіх використаний ланцюговий привід ГРМ, розрахований на весь термін служби двигуна. За весь час, що автомобілі представлені на ринку, серйозні прорахунки та недоліки не виявлено, тож вибір залежатиме тільки від ваших вподобань. Але слід відзначити, що у 2-літрового двигуна склалася репутація більш довговічного.

nissan2

Варіатор чи механіка: що по коробці?

Для дизельної та повнопривідної версій альтернативи немає – лише варіатор. На передньопривідні машини ставлять 6-ступінчасту механіку або варіатор. Усі варіатори не люблять активної та швидкої їзди. Ремонт їх недешевий, а часом неможливий. Серед власників Qashqai чи не найбільша кількість скарг саме на передчасне зношування варіаторів. А ось механічна коробка загалом безпроблемна і ходить довго.

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.