В PepsiCo заборонили згадувати війну у рекламі

При цьому, PepsiCo все ще працює на ринку РФ, та сплачує податки. 

Компанія PepsiCo у своїй рекламній стратегії в Україні заборонила згадувати про війну. Про це повідомляє глобальна коаліція громадських організацій B4Ukraine.

Восени 2023 року під час пошуку нового PR-агентства в Україні були поставлені вимоги, згідно з якими були заборонені згадки про війну у рекламній діяльності PepsiCo, а саме:

  • Згадка про війну, бойові дії, агресію, військовослужбовців, ЗСУ;
  • підтримка України, або української армії;
  • негативні конотації, що створює відчуття "небезпеки".

При цьому, PepsiCo все ще працює на ринку РФ, та сплачує податки. За даними НАЗК PepsiCo виплатила до російського бюджету 115 млн дол податків. Також, компанія має 20 тис співробітників та 40 тис сільськогосподарських працівників у РФ.

Навіть попри формальне припинення продажу основного продукту компанії Pepsi cola, на російських поличках все ще можна придбати цей товар завдяки так званому "паралельному імпорту".

Раніше Нацагентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло американські компанії PepsiCo та Mars до переліку міжнародних спонсорів війни.

Корпорація володіє брендами Lay’s, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, «Чудо», «Слов’яночка», «Садочок», «Сандорик» та іншими. 

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.