У Краматорську через збій у зв’язку “Київстар”, до якого призвела хакерська атака, не працює вуличне освітлення. Водночас скарг від містян на проблеми через відсутність зв’язку поки що не надходили. У Слов’янській громаді також не отримували скарг на “гарячу лінію”.
Як розказав "Суспільному Донбас" начальник управління з питань інформаційної політики Краматорської МВА Ігор Єськов, головною проблемою в місті через збій “Київстара” стало від’єднання від системи управління вуличного освітлення.
“Воно у нас під’єднане на київстарівський зв’язок, і ось — повністю паралізувало нашу систему вуличного освітлення, довелось вмикати вручну. Сподіваюсь, до вечора ситуація зміниться”, — додав начальник управління.
За словами Єськова, якщо Київстар не полагодить зв’язок, то енергетики будуть вимушені їздити до кожної підстанції в місті та вмикати, а потім вимикати освітлення вручну. Водночас інших проблем в місті немає, пояснив він.
“Глобальних скарг не надходило. Банкінг працює, все працює. Переважна більшість наших абонентів це Vodafone, тому нас не торкнулась ця негода їх. Системи оповіщення теж працює. Поки скарг не було”, — розповів Ігор Єськов.
Не вплинула відсутність мережі мобільного оператора і на систему оповіщення у Слов’янську, - розказав "Суспільному Донбас" начальник МВА Вадим Лях.
"У Словʼянську ситуація з “Київстаром” також не вплинула і на зв’язок та банкінг. Переважна частина абонентів громади користуються “Водафон”, - додав очільник МВА.
“Банкомати працюють. Ну ,можливо, в невеликих крамницях не працює. Але працює “гаряча лінія”, і ніяких дзвінків стосовно цієї проблеми ми не отримуємо”, — заявив Вадим Лях.