Українські авіаційні підприємства спільно зі швейцарцями розробляють конвертоплан Sirius Jet

Тяга забезпечується 24 вентиляторами, що створюють високу підйомну тягу.

Українська компанія АТ “ФЕД” спільно зі швейцарською Saunber Engineering AG та Sirius Aviation розробляють електролітак з дальністю польоту 800 км. Про це повідомляє Defence Express.

Розробка отримала назву Sirius Jet – це нестандартний конвертоплан, який отримав двигуни встановлені в крилах, що унікально для таких літаків. Завдяки такій конструкції, конвертоплан розвиватиме швидкість до 310 км/год або 500 км/год, перевозитиме до 5 пасажирів або до 500 кг корисного навантаження.

З українського боку, окрім харківського “ФЕД”, залучені такі підприємства, як “Мотор Січ” та ДП “Антонов”. Українські підприємства займуться виробництвом двигунів, науково-дослідною конструкторською роботою, а на заводі “Антонов” вже проводяться аеродинамічні випробування моделі літального апарата.

konv3

Дизайном інтер’єру займається компанія BWM. При цьому, крім пасажирського варіанта конвертоплана, є й вантажний, медично-евакуаційний та варіант бізнес-джету.

У двох варіантах буде “серце” Sirius Jet – літій-іонні акумулятори, які забезпечать 240 км польоту на водневих паливних елементах, що збільшують радіус до 800 км та дозволять розвивати максимальну швидкість до 500 км/год.

Тяга забезпечується 24 вентиляторами, що створюють високу підйомну тягу. Корпус конвертоплана створюється зі спеціальних композитних матеріалів.

konv2

Наразі проводяться тестування окремих систем літака. Успішно завершились випробування двигунів. Перший політ апарата планується у II-III кварталі 2022 року, а комерційна експлуатація з 2025 року. Орієнтовна вартість однієї одиниці оцінюють у 4 мільйони доларів.

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.