Ви знаходите воду на підлозі, коли використовуєте машину, ззаду, під чи перед приладом? Це свідчить про те, що ваша пральна машина негерметична.
Тут ми розповімо вам про різні можливі причини цього і проблеми пральних машин та поломки які потрібно визначити.
Прилад встановлено неправильно
При установці приладу переконайтеся, що шланг подачі води не мокрий, протерши місця з'єднання шматком рушника вручну. Потім огляньте зливальний шланг і переконайтеся, що він не надто глибоко вставлений у водопровідний стояк. Якщо це так, ви можете зрештою переповнити його і викликати витік. Перевірте відкритий кінець стояка. Він повинен бути на висоті не менше 65 см від землі, а шланг повинен бути вставлений на глибину не більше 15 см. І, нарешті, перевірте, чи не переливається вода зі стояка. У такому разі вам доведеться викликати сантехніка.
Використовується надто багато миючого засобу
Піна, що утворюється під час прання, утворюється за рахунок зворотно-поступального руху барабана (струшування). Якщо їх дуже багато, вони переповняться та опиняться на підлозі. Якщо це відбувається у вашому випадку, ви, ймовірно, використовуєте занадто багато миючого засобу. Однак це не єдине, що слід враховувати. Якщо ви живете в регіоні з м'якою водою, переконайтеся, що ви значно зменшили дозування, яке ви використовуєте, і використовуйте рідкий миючий засіб, якщо це взагалі можливо.
Корисна інформація:
- Майте на увазі, що більшість видів екологічно чистих пральних порошків виробляють набагато більше піни, ніж рідкі миючі засоби.
- Будьте обережні під час використання програми «Шерсть» у вашому приладі: на деяких машинах частота руху барабана досить висока, що призводить до утворення більшої кількості піни та збільшує ризик протікання.
Ущільнювач дверей пошкоджений
Ущільнювач дверцят може порватися, продірявитися або втратити свою еластичність. Тоді вода може витекти під час прання. Уважно перевірте стан ущільнювача, обмацуючи його рукою по всьому колу. Якщо ущільнювач дверцят має ознаки зносу або пошкодження, його необхідно замінити.
Ящик для миючих засобів забруднений
Якщо відсік для миючих засобів забитий відкладеннями, забруднений або забитий миючим засобом, вода буде переливатися через край і стікати по поверхні приладу. Якщо у вас пральна машина з фронтальним завантаженням, вода стікатиме попереду ліворуч або праворуч (залежно від того, де розташований відсік для миючих засобів), а також з боків машини. Найкращий спосіб запобігти цьому – регулярно чистити його за допомогою щітки, теплої води та білого оцту.
Зливний насос заблоковано
Зливний насос служить для відкачування води з пральної машини. Якщо вода виходить через шпиндель або фільтр, ви швидко помітите це. Просто нахиліть пристрій догори і перевірте знизу. З іншого боку, якщо фільтр засмічений, машина може почати протікати під час циклів полоскання або віджиму. Регулярно очищайте фільтр. Зазвичай його можна знайти внизу праворуч, і до нього легко отримати доступ.
Підшипники зношені
Підшипники дозволяють барабану вільно обертатися на шпинделі. Якщо ви виявите чорнуваті сліди або іржу на підлозі під приладом, можливо, зносилися підшипники. Коли це відбувається, це зазвичай супроводжується неприємним звуком кочення під час віджиму. Ви можете перевірити стан підшипників машини, швидко обертаючи барабан вручну (при вимкненій машині). Якщо ви чуєте звук кочення, необхідно замінити підшипники. Примітка: більшість сучасних пральних машин мають герметичні баки. Якщо це стосується вашого приладу, вам доведеться замінити всю ванну.
Друкована плата несправна
Модуль управління керує всіма функціями вашої пральної машини (двигун, нагрівання, вода тощо). Якщо цей модуль несправний, двигун може працювати на дуже високій швидкості, що призведе до витоку. Прилад також може продовжувати наповнюватися доти, доки не переповниться. Перед заміною модуля на пральній машині уважно перевірте, що роз'єм під'єднаний до двигуна і не заіржавів. Якщо ви вже перевірили все інше, а ваша машина все ще протікає, можливо вам доведеться замінити модуль управління. Якщо ви плануєте це зробити, рекомендується одночасно придбати кабелі, які з'єднують модуль із двигуном.