Ремонт сучасної автомобільної оптики може обійтися вам у кругленьку суму, особливо якщо замінювати фари цілком щоразу, як це передбачено виробником.
Пластикова фара втрачає свої властивості вже через 2-3 роки, і офіційне вирішення проблеми одне – міняти все. Однак розповсюджені вікові та технічні проблеми фар можна вирішити локально, і це буде набагато дешевше. Досвідчені майстри на СТО знають, як виправити практично будь-яку несправність та оминути проблему продажу деталей лише у зборі.
Найпопулярніші операції з ремонту та відновлення фар
1. Втрата прозорості
Найбільш відомий і простий спосіб повернути фарам молодість — полірування. Це процедура, яка може значно покращити зовнішній вигляд автомобіля та повернути фарам прозорість, втрачену під впливом факторів довкілля. Полірування можна замовити на практично будь-якому автосервісі або ще дешевше зробити самому.
Також можна замовити необхідні засоби та нову фару на ланос в профільних інтернет-магазинах. Вам знадобиться полірувальне коло для бормашини або шуруповерта, спеціальна полірувальна паста, мікрофіброві ганчірки та маскувальна стрічка. На жаль, після полірування фари швидше дряпаються і процедуру доведеться повторювати кожні кілька місяців.
Але є й вирішення цієї проблеми: захисне покриття. Його вартість зазвичай включена в ціну процедури на автосервісі. Якщо ви працюєте самостійно –
покупка та нанесення покриття залишається на ваш вибір.
2.Вигорілий відбивач
Полірування відновить стан пластикового корпусу, але не вирішить іншу проблему віку фари — вигоряння відбивача. Навіть якщо вигорів лише маленький фрагмент, це позначиться на яскравості світла і стане проблемою в ремонті.
Оскільки відбивач у багатьох фарах незнімний, виправити ситуацію без заміни фари можна лише одним способом: зчистити покриття повністю та нанести нове. На автосервісах таке роблять, але вартість залежить від площі відбивача. І у випадку з рефлекторними фарами, де відбивач великий, заміна може стати більш бюджетним вибором. Однак, якщо фара лінзована, з невеликим відбивачем, покриття можна замінити недорого.
3. Запітніла фара
Проблема запотівання фари, зазвичай, пов'язані з порушенням цілісності корпусу. Хороший майстер легко знайде отвори, через які повітря потрапляє всередину і усуне їх. Без цього на які б хитрощі ви не пускалися, щоб висушити фару, вона пітнітиме знову і знову.
Фахівець з оптики зможе провести повну діагностику фари, перевірить стан усіх ущільнювачів, цілісність самого корпусу, деталей кріплення, а також замінить
деталі, що пошкодилися. Після цього проблему буде вирішено надовго.