Пандемію COVID-19 здебільшого пов'язують з економічним спадом у різних галузях. Водночас деякі з них, на кшталт ігрової індустрії, процвітали й під час пандемії.
Не дивно, що, навіть через 2 роки після пандемії, коли інші індустрії намагаються стати на ноги, ця сфера й надалі зростає, а її обсяг у всьому світі у 2027 році має скласти 521 млрд дол. США. Варто зазначити, що ігрова сфера більша, наприклад, за кіно та спортивну індустрію.
Таке зростання в геометричній прогресії можна частково пояснити новими соціальними перевагами ігор та їхнім поширенням з-поміж людей різного віку — сьогодні у США 27% гравців старше 45 років, а 36% — від 18 до 34, адже основним рушієм цього зростання є технологічні інновації.
Розглянемо майбутні функції та технологічні тенденції, які, на нашу думку, визначатимуть розвиток цієї галузі у 2024 році.
Ігри на ходу
Постійний розвиток смартфонів дав геймерам змогу насолоджуватися іграми на мобільних пристроях, які ще років 10 тому були доступні лише на ПК чи ігрових консолях. За прогнозами, кількість людей, які активно грають на мобільних пристроях, у 2024 році перевищить 2 млрд осіб.
Усе через революцію в технології хмарних сховищ, яка є ключовим складником розвитку хмарних ігор, що дедалі більше поширюються. Саме хмарні ігри дають геймерам змогу грати через інтернет без завантажування та встановлення.
Ба більше, зв'язок 5G змінює правила гри — геймери тепер мають більш плавний ігровий процес із мінімальною затримкою передачі даних. Технологія 5G спрощує процес потокової передачі ігор із хмари з кращою якістю, а також трансляції прямих ефірів з-поміж ігрової спільноти.
Гарантований розвиток смартфонів, хмарних ігор та інтернет-технологій 5G робить ігри на ходу найочікуванішою тенденцією 2024 року. Прогрес у цих 3 технологічних галузях сприятиме покращенню якості ігор на мобільних пристроях, від казуальних, на кшталт казино, до складних, на кшталт Fortnite і COD.
Інтеграція віртуальної (VR) та доповненої реальності (VR)
Майбутні ігри дадуть геймерам змогу повністю занурюватися в ігровий процес. І саме це пропонують віртуальна та доповнена реальності. Розробники ігор неухильно прогресують у створенні необхідних технологічних аксесуарів, щоб насолоджуватися іграми з 3D-ефектами, і саме у 2024 році ми очікуємо на значний стрибок завдяки мільярдним інвестиціям в ігрові технології від Microsoft та Meta.
У 2024 році можна очікувати чимало ігор із такими технологіями, які дають змогу накладати цифрові зображення на ігрову реальність і мати доступ до тривимірних симуляторів. Шалений успіх таких ігор, як Minecraft та Pokemon Go, у впровадженні технологій віртуальної та доповненої реальності спонукав багатьох інших розробників ігор замислитися над додаванням і собі таких технологій.
Збільшення кількості розробників ігор із використанням VR та AR має зменшити вартість кінцевих продуктів у 2024 році.
Блокчейн в іграх
Завдяки технології блокчейн відбувається революція у володінні геймерами внутрішньоігровими активами. Впровадження блокчейну в ігрову індустрію дає геймерам змогу продавати та купувати свої ігрові активи на блокчейн-біржах, на кшталт Bazaar Marketplace та Binance NFT market, де геймери можуть легко та безпечно торгувати ігровими активами.
Попри те, що до масового використання блокчейну в іграх ще далеко, його поширення в ігровій індустрії продовжиться у 2024 році, особливо в умовах, коли до питань безпеки в іграх ставляться серйозніше. Технологія блокчейн спрямована на розв'язання актуальних питань децентралізації ринків ігрових активів, токенізації віртуальних активів та боротьби із шахрайством в ігровій індустрії.
Прогнозується, що до 2030 року обсяг світового ринку блокчейну в іграх досягне приблизно 301,53 млрд дол. США, що робить його прибутковим інструментом для інвесторів в ігрову індустрію.
Висока конкуренція в кіберспорті
Кіберспорт швидко стає однією з найпопулярніших форм змагань в ігровому світі та вже має величезну кількість спортивних фанатів. Швидкі та інтенсивні ігри вимагають від гравців миттєвих рефлексів, стратегії та навичок для проходження рівнів. Ба більше, трансляції наживо кіберспортивних змагань і турнірів на таких платформах, як YouTube і Twitch, сприяли зростанню спільнот і контенту для кіберспортсменів, фанатів і глядачів у геометричній прогресії.
Геймери з найвіддаленіших куточків світу об'єднуються, аби продемонструвати свої ігрові навички на віртуальних полях битв. Сьогодні такі кіберспортивні події, як чемпіонат світу з League of Legends, приваблюють численних учасників з усього світу, а кількість глядачів не поступається цифрам у таких популярних різновидах спорту, як футбол.
Як завзятого геймера, мене вражають перспективи зростання ігрової індустрії. Ці 4 потенційні тенденції розвитку ігор у 2024 році — лише верхівка айсберга революційного прогресу в розроблянні ігор та ігрових технологій.