Телемарафон програє месенджерам

Телевізор дивиться менше третини українців.

Основним джерелом отримання суспільно-політичної інформації для українців є соціальні мережі та месенджери, а телебачення поступово втрачає свої позиції.

Про це розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН Марта Наумовапід час презентації щорічного дослідження "Індекс медіаграмотності української аудиторії", - передає "Укрінформ".

"Основним джерелом отримання суспільно-політичної інформації є соціальні мережі і різні месенджери – Telegram, WhatsApp, Viber, а телебачення поступово втрачає свої позиції. Якщо говорити про "Єдиний телемарафон", то у 2022 році його дивилися 41% респондентів, то у 2023 році – тільки 31% опитаних", – повідомила Наумова.

За її словами, у віковій групі 18-65 років лише 32% опитаних відповіли, що дивилися телебачення останнього тижня, а головними джерелами інформації вказали соцмережі та месенджери. 

"Ми досліджували і групу пенсіонерів. З’ясувалося, що в ній телебачення залишається ключовим джерелом інформації", – додала Наумова.

За її словами, згідно з отриманими результатами, медіаграмотність 3% українців є низькою, у 21% – нижча за середню, 62% респондентів мають вищий за середні рівень медіаграмотності і 14% – високий. 

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.