«Автівка для душі». На Донеччині готуються до чемпіонату з автозвуку

Чемпіонат з автозвуку EMMA-Україна проходитиме у серпні в Дніпрі.

У Краматорську щонайменше троє учасників, які виступають у класі "Якісного звуку" та автотюнінгу. У своїх автівках чоловіки удосконалили акустику, та встановили додаткові динаміки.

Учасник змагань з автозвуку Костянтин Вовченко розповів Суспільному, що удосконалену акустику у свою автівку встановив у 2010 році. Тоді ж чоловік почав підготовку до всеукраїнських змагань з автозвуку.

zvuk2

"Можна купити найдорожчі компоненти – встановити, але так грати не буде. Все залежить від того, як стоїть система, які динаміки", — пояснює Костянтин Вовченко.

На відкритті сезону, цьогоріч у Харкові, автівка Олександра Сєвєрова посіла перше місце у своєму класі. Як каже її власник, найбільше часу займає налаштування динаміків: від 8 годин та більше. Має значення і їх розташування. Деякі, Олександр вмонтував у двері, а сабвуфер встановив на спеціальну панель. За словами власника, у своє хобі він вклав близько 3-х тисяч доларів.

zvuk3

"Перше місце вона посіла й отримала бали більші, ніж ті автівки у яких бюджет більший – понад 10 тисяч доларів", — каже Олександр.

У чоловіків є свій гараж, там вони зберігають нагороди: грамоти, медалі та статуетки.

zvuk4

Перед змаганнями їм допомагає налаштувати звучання колишній суддя у класі "Якісного звуку" Олександр Погребняк.

"Судиться ширина сцени, висота сцени, початок звукової сцени — звідки ми чуємо перші звук. Глибина сцени — де останні звуки, на скільки далеко. На суддівському диску є усі ці параметри. У протоколі все це поділено на кількість балів", — пояснює Олександр Погребняк.

У змаганнях з автозвуку існують десятки категорій, але є 3 основі групи. Перша — це якісний звук – SQ, де судді оцінюють об`єм звучання та правильність виконання треку. Друга категорія – ESPL – це гучний звук, тиск від якого вимірюють завдяки спеціальним датчикам. Та "Тюнінг" автівки.

Лідером в Україні у змаганнях EMMA-Україна з апгрейду є ВАЗ 2112 Віталія Петренка.

zvuk5

"Тут 320 сил, 350 Нм – крутний момент. Ми переробили систему охолодження, зовнішній вигляд капоту, щоб він виглядав агресивно, щоб це було завершеною композицією. Сидіння встановили спортивні, щоб на швидкості, на поворотах, нас гарно тримало. Замінили накладки "гальма", "зчеплення", "газ". Встановили спортивне кермо обшите алькантарою", — розповідає Віталій.

У сусідньому Слов’янську до змагань готується ще один учасник, але у класі "Гучного звуку" Кирило Чигирин. Хлопець на свою акустику витратив півтори тисячі гривень. Динаміки та підсилювач у 8 тисяч ватів — українського виробництва.

zvuk6

"Чим більше тиск, тим кращий результат. Наразі результат цього тижня, це все перероблюється щодня, додається, експериментуємо – 152 дБ. Автівка для душі, їздити розважати людей", — каже Кирило.

Чи поїде на змагання до Дніпра у серпні, Кирило ще не вирішив, проте на завершенні сезону, у вересні, планує бути. Каже подібних чемпіонатів не вистачає у Донецькій області.

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.