Чорна п'ятниця 2021: святковий день любителів шопінгу

Чорна п'ятниця — головне свято для любителів корисного і вигідного шопінгу, яке багато хто чекає більше, ніж Новий рік і Різдво.

Вже третє століття поспіль у цей день тисячі магазинів, бутіків і онлайн-майданчиків знижують ціни на товари від 30 до 90%! Це відмінна можливість оновити гардероб, закупитися кухонними штучками, поповнити косметичку або замінити застарілий гаджет без особливих витрат. День величезних знижок був придуманий в США, але швидко став популярним у всьому світі, в тому числі в Україні. Розпродаж на Чорну П'ятницю почнеться 26 листопада, але вже можна вибирати товари собі до душі й додавати їх до онлайн-кошика в перевірених інтернет-магазинах.

Black Friday: особливості та цікаві факти

Традиційно Чорна п'ятниця проводиться в листопаді відразу після Дня подяки — одного з найважливіших і почесних свят в Сполучених Штатах Америки. Незвичайну назву день божевільних знижок отримав через неймовірне стовпотворіння людей на шляху в магазин, які мимоволі заважають проїзду автомобілів і тим самим дратують водіїв. Завдяки швидкому розвитку індустрії інтернет-майданчиків все менше народу товпиться перед дверима бутиків в «день Х». Однак американці традиційно беруть вихідний, щоб не поспішаючи зробити всі задумані покупки.

Ціни в Чорну п'ятницю падають до максимально низьких меж. Це єдиний час в році, коли дійсно можна отримати круту річ, заплативши за неї менше собівартості. Магазини техніки, одягу, продуктові супермаркети, бутики аксесуарів із задоволенням беруть участь в, здавалося б, не вигідному для них заході. Чому? Причин кілька:

  • привернути увагу нових клієнтів і запросити їх зробити першу покупку;
  • зберегти лояльність постійних покупців і запропонувати комплексне замовлення;
  • розпродати позиції, які з яких-небудь причин залежалися на полицях;
  • збільшити товарообіг і поповнити касу. 

Щоб поставити максимальну знижку, реалізатори жертвують своєю націнкою і прибирають її з кінцевої вартості. Беруть участь в дні шопінгу і виробники товарів, які зменшують цінник на закупівлю і тим самим відвантажують більше товару новим і постійним замовникам. В результаті вигоду отримують всі, від виробника до покупця. Останні особливо задоволені Чорною п'ятницею, оскільки бачать реальну різницю між тим, скільки коштував товар і за скільки його купили.

Спочатку Black Friday тривав всього один день, і це було справжнє божевілля. Тисячі й тисячі людей буквально ночували під дверима магазинів, штурмували їх з першої секунди відкриття і навіть билися між собою! Через неймовірний ажіотаж було вирішено продовжити термін проведення Чорної п'ятниці. Більшість магазинів тримають ціни на мінімумі три дні поспіль, включаючи вихідні. Інтернет-майданчики часто проводять Кіберпонеділок, відмовляючись від знижок в п'ятницю. А ось великі мережеві маркети навіть оголошують Чорний листопад, щоб всі клієнти могли без поспіху вибрати і замовити товари зі знижкою.
Щоб взяти участь в Чорній п'ятниці 2019, варто заздалегідь вибрати позиції собі до смаку в інтернет-магазинах і додати їх в онлайн-кошик. Так ви зможете поміж перших оформити замовлення в «день Х», що вкрай важливо, адже кількість акційного товару часто буває обмежена.

* реклама

Оставить комментарий

Защитный код Обновить

Please publish modules in offcanvas position.