Автомобільні шини - важлива частина будь-якого транспорта, яка значною мірою впливає на безпеку та комфорт водія та пасажирів. Коли ми говоримо про колеса, то часто звертаємо увагу на ширину, профіль та діаметр. Однак є ще один параметр, який може вплинути на безпеку водіння - це боковина.
Не всі власники автомобілів знають, що плечова частина шини може бути різної форми. Особливо часто зустрічається заокруглена. У цій статті ми розповімо, чому на ринку з'явилися подібні рішення і чому вони почали зустрічатися дедалі частіше.
Навіщо визакруглена форма боковини шини
Плечова частина не має прямих кутів, а має плавні вигини. Це може виглядати красиво та естетично, але також має практичну функцію. Найчастіше зустрічається на широких типорозмірах, від 205 і більше, наприклад, всіма улюбленими 205/55 16.
Чому використовують закруглену боковину
Плавна форма не є випадковою чи наслідком естетичних міркувань. Виробники коліс прагнуть до збільшення міцності та надійності продукції. Рішення підвищує жорсткість та міцність конструкції, що дозволяє гумі краще справлятися з навантаженнями та зменшує ймовірність проколів та порізів.
Переваги закругленої форми автошини
Однією з головних переваг є підвищена міцність та безпека. Завдяки криволінійній конфігурації, автошини краще справляються з навантаженням і мають більший ступінь захисту від порізів та проколів. Сприяє більш рівномірному розподілу тиску на пятно контакту, що покращує керованість та зчеплення автомобіля з дорогою.
Закруглена боковина підвищує еластичність гуми, що покращує її зчеплення з дорогою. Вона дозволяє краще поглинати удари та вібрації, що зменшує стомлюваність водія та покращує якість дорожнього покриття. Збільшує термін служби коліс, оскільки вона захищає від пошкоджень при їзді нерівною дорогою.
Деякі виробники гуми використовують закруглену боковину для збільшення аеродинамічних характеристик. Це дозволяє знизити опір повітря та покращити показники шуму.
Фазівці магазину Autoshini.Com рекомендує звертати увагу на ширину протектора, на 155 або 175 типорозмірах, заокруглення мінімальні і їх ефективність вкрай мала.
Закруглена боковина не є універсальним рішенням всіх типів автомобільних коліс. Її використання залежить від конкретних потреб водія та умов експлуатації. Для деяких типів шин, таких як спортивні шини, плоска модель плечової частини є більш відповідним рішенням, оскільки забезпечує точне управління і зменшує ймовірність прослизання на поворотах.
Головний мінус - збільшення витрат палива. За рахунок великої деформації у пятна контакту про енергоефективність можна не думати. Тому цей варіант більше для міської їзди, але ніяк не для шосейної.
Джерело магазину Autoshini.Com