Як залишатись на зв'язку.
Вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар", але відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблеми, повідомила речниця компанії Ірина Леліченко у Telegram.
Вранці користувачі повідомляють у соцмережах, що не можуть здійснювати дзвінки і надсилати повідомлення, сайт компанії також не працює.
"Зранку 12 грудня в мережі "Київстару" стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії вже працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", - пише Ірина Леліченко.
На час усунення технічних складнощів вона порадила абонентам скористатися послугою "Національний роумінг".
У Дії повідомили, що для того, щоб залишитись на зв’язку, поки Kyivstar працює над усуненням проблеми, варто:
- Відкрити застосунок Дія, поки користувач під’єднаний до домашнього WiFі, щоб його документи були завантажені.
- Скористатися національним роумінгом − це дозволяє перемикатися між операторами Київстар, Vodafone та lifecell без зміни сім-карт та тарифів.
Як це зробити:
- Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
- Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
- Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
- Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити SMS.
***
Мережа мобільного оператора Київстар не працює майже по всій території України через масштабну хакерську атаку. Про це виданню "Кореспондент" повідомляють джерела в компанії.
Більше того, за їхніми словами, кібератака не припиняється ще й зараз, що ускладнює роботу спеціалістам. Тому спостерігаються складності в роботі мережі, а час відновлення роботи оператора невідомий.